torstai 20. syyskuuta 2012

Jäsenkorjaus

Olen tässä kärvistellyt vajaan viikon selkäkipuisena. Kipu iski viime sunnuntaina puutarhatöitä tehdessäni ja on siitä lähtien jatkunut lähes koko ajan. Ylösnousu aamulla oli työn ja tuskan takana, päivällä pystyi liikkumaan vain lyhyitä matkoja, autolla ajoa ei uskaltanut ajatellakaan. Jos vihlaisu olisi iskenyt kesken ajon, olisi kytkinjalka saattanut lipsahtaa ja...no, mitään sellaista ei kuitenkaan tapahtunut.

Olen vastaanottanut energiahoitoa, joka onkin helpottanut tilannetta aina hetkeksi. Jouduin myös myöntymään särkylääkkeen käyttöön, vaikken yleensä niitä suosikaan. Mutta kun ei mistään tullut mitään ja lopulta alkoi kaikki kyllästyttää.

Eilen sitten kävi ystävätär energiahoidossa (outoa oli se, että kun tein energiahoitoa, selkään ei koskenut yhtään!). Hoidon jälkeen hän teki minulle jäsenkorjausta, eli käsitteli selkääni. 

Tänään puolenpäivän aikaan mietin, että mikä on erilailla kuin eilen??? MINUA EI KOSKENUT MIHINKÄÄN! Olin käynyt autolla kaupassa, pystynyt istumaan ja nousemaan niin auton penkiltä kuin tuoliltakin ilman suurempia kipuja! Kävin puutarhakaupassa, ja kotiin tultuani istutin jopa muutaman mukulan maahan! Ja nyt ollaan torstaissa, eli olin kipuillut sunnuntaista lähtien kaikki lihakseni (hmm, kyllä niitä muutama ainakin löytyy) kipeiksi. Selkähoito rentoutti ja lisäksi olen nyt juonut vettä ja inkivääriteetä litrakaupalla...

Tiia, seuraavan kerran muistan kyllä pyytää sinut apuun - ja toki osallistun omaan kuntoremonttiini taas tiiviimmin. Vastuu omasta terveydestä on kannettava, se ei välttämättä lankea kuin kaste nurmikolle mitään tekemättä.

PS. Tiian blogi löytyy blogilistaltani Käsillä parantaja -nimellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti